gül

gül
@Chef4
Yemeklerle karşılıksız mutluluğu bulmuş mutlu bir aşçı
İsyanım var ama insanlara yoksa hayat onlarsız güzel
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan sadece kendi için yaşasın kimseye fedakarlık etmeye gelmiyo herkes nankör
Kim ne derse desin kafasındaydım bana bi kaç kişi yeterdi onlarda hak etmiyomuş herkes şerefsiz mi olur
İçimdeki birikmişleri artık kusasım var
Hak edene sevgini gösterecekmişsin yoksa değer bilen kalmadı