gül

gül
@Chef4
Yemeklerle karşılıksız mutluluğu bulmuş mutlu bir aşçı
Kedimi ne kadar manasız şeylerle üzdüğümü anlıyor, bütün kabahati hayalperestliğimde, kendi içime kapanıp kuruntu yapmamda buluyordum.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar, birbirinden hiçbir şey anlamayan insanlar, beni buradan da kaçırıyorlardı.
Edebiyat
Hayat bizi kendimize acımasız yapmış
Neşat Ertaş ne güzel demiş "kendim ettim kendim buldum gül gibi sararıp soldum" bencede bu hayatta insanın kendine yaptığını başkası yapamaz