gül

gül
@Chef4
Yemeklerle karşılıksız mutluluğu bulmuş mutlu bir aşçı
İş arıyorum tek yazmadığım yer burasıydı galiba hsjakaka
Reklam
Bugun yeni güzel bir gün olsun lütfenn
Hala bu durumun devam etmesi peki hajakakal

gül

@Chef4
·
Ben mutsuzum yaklaşık bi kaç aydır
Nasıl mutlu olunur ki?
Duygular
Bu ekonomik koşullardan ve bana sağlamadığı imkanlardan mutsuzum