İngilizlerin kurduğu sistemde yetişen nesil için artık birinci düşman işgalci İngilizler değil,kendi tarihini,kültürünü ve inancını savunan insanlar olur.Bu,İngilizlerin son 200 yıldır uyguladığı sinsi bir politikadır.
Ancak Rothschild’leri gerçekten dehşet verici kılan şey şu: Onlar ilgi odağı olmaktan uzak duruyorlar.Gizlice faaliyet gösteriyorlar,politikacıları sessizce etkiliyorlar,piyasaları manipüle ediyorlar ve kapalı kapılar ardında ipleri ellerinde tutuyorlar.