Şef’in Kitaplığı

Şef’in Kitaplığı
@Chefs_library
Doktor,bu soylular çok gururludur fakat biz adi köpeklerin de gururu olabiliyor.Bizi soyup soğana çevirseler de,zulmetseler de,dövseler de,öldürseler de,bazen azıcıkta olsa gururumuz kalabiliyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın,onu sevmekten hiç vazgeçmeyen ablasına böylesine kaba ve sevgisiz davranması,onu bu şekilde selamlaması ne korkunç bir şey!
Dünya kurulalı beri varmışçasına herkesin aşina olduğu iğrenç bir şey peyda olmuştu:Giyotin denen o fettan dilber.
Bir yasa çıkarılıp şüphelilerin özgürlükleri ya da yaşamları ellerinden alınabiliyor,suçlu ve kötü insanların yanında iyi ve masum insanlar da yanabiliyor,at izi,it izine karışıyordu.
Sonunda her şey güzel olacak sevgili dostum;hiçbir emek boşa gitmedi.