Kitabı sonunda bitirebildim.
Ve şu an duygularım çok karışık.Yani kitap güzeldi ama ben abartıldığı kadar iyi olduğunu düşünmüyorum.Nedenleri ise şunlar:
-Emilia’nın salaklıkları
-Zayıf world building
-Öfkenin ilk sayfalarda olan pasifliği
-Emilia’nın salaklıkları
Yazarı Karındeşen Jack serisinden tanıyorum ve seviyorum ama fantastik bir seri yazması için kendini daha geliştirmesi gerektiğini düşünüyorum.Onun dışında kitabın son 150 sayfası gayet güzeldi ve merak ettirdi.Devamını okumayı düşünüyorum.Umarım yazar diğer kitaplarda kendini daha da geliştirir.Eğer kitabı okumak istiyorsanız düşük beklentiyle başlamanızı öneririm.İşte o zaman seversiniz.
(Bu arada Ephesus yayınları cidden çok iyi iş çıkarmış.Hayatımda gördüğüm en iyi basımlardan biriydi.Özellikle iç şömiz cidden çok güzeldi.)