“İnsanların hikâyelere ihtiyacı vardır,çocuğum.Hikâyeler bize umut getirir ve umut gerçektir.Mesele buysa,hikâyelerdeki insanların gerçekten yaşayıp yaşamadıklarının ne önemi var?”dedi.
Bana her zaman şöyle gelir;korkak,doğru olandan çok insanların söyledikleriyle ilgilenendir.Cesur insanların sana yakıştırdığı bir sıfat olamaz Spensa.Cesaret insanın kendinde bulduğu bir özelliktir.