Okuduğum ilk mutsuz sonlu kitaptı
Böyle bitmemeliydi. Bana pek doğru gelmedi. Çünkü karşı tarafa tel örgülerin altından geçerken hiç mi kimse farketmedi. Tabi kitap bu gerçekçi olmasını bekleyemeyiz ama isminden dolayı bu kitabı çocuklarda okuyor. Bu yüzden keşke güzel bitseydi. Of of yıllar geçmesine rağmen hala etkisindeyim. Çizgili Pijamalı Çocuk
Evrenin büyük patlamadan sonra oluştuğu kanıtlarla birlikte verilmiş ama ben yine de baştan sona her şeyi merak ettiğim için bu kitabı okumaya başladım. İyiki de başlamışım. Eğer fiziğe, gökyüzüne, astronomiye meraklı bir insansanız bu kitap tam size göre diyebilirim. Evrenin hikayesini duymaya hazır mısınızzz??