irem

irem
@Cicibebeee
Önceden yaşadıklarının bedelini, bugün henüz yaşayamadığın tecrübelere ödetmeye kalkma.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sakinliğin içinde hayat vardır. Ne mutluluk demektir sakinlik ne de acı... İkisinin birbirini dengelediği,uzlaştığı ve desteklediği noktadır.
İnsanı kazandıkları değil, kaybettikleri götürür başarıya...
İnsanları izliyorum,uzaktan, yakından. Garip bir sakinlikle, kimseye kızmadan, kimseyi üzmeden, kimseye kırılmadan. Sadece sessizliği hissediyorum, garipsemiyorum. Hissettiğim sadece sessizlik. İnsanları izliyorum Sakinleşiyorum. Herkes kendine düşen rolü oynuyor. Kimi yalanı, kimi dürüstlüğü, kimi hırsı oynuyor. Ben artık sakinliği oynuyorum. İzliyorum. Garip istemiyorum. Huzur biraz uzaklaşmakta.
Eğer iç sessizlik yoksa,insan kendini,kalbini,ruhunu hiç dinlemiyorsa zamanla kendine yabancılaşır. Ve kendine yabancılaşan insandan daha kötüsü yoktur.