📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanları izliyorum,uzaktan, yakından.
Garip bir sakinlikle, kimseye kızmadan, kimseyi üzmeden, kimseye kırılmadan. Sadece sessizliği hissediyorum, garipsemiyorum.
Hissettiğim sadece sessizlik.
İnsanları izliyorum
Sakinleşiyorum.
Herkes kendine düşen rolü oynuyor. Kimi yalanı, kimi dürüstlüğü, kimi hırsı oynuyor.
Ben artık sakinliği oynuyorum.
İzliyorum.
Garip istemiyorum.
Huzur biraz uzaklaşmakta.
Eğer iç sessizlik yoksa,insan kendini,kalbini,ruhunu hiç dinlemiyorsa zamanla kendine yabancılaşır. Ve kendine yabancılaşan insandan daha kötüsü yoktur.