Kendinden kaçmaktan yorulduysan, tüm kaçışlarından ellerin boş döndüysen,sığındığın limanlarda dalgakıranlara maruz kaldıysan, güvenli bulduğun sığınaklarda üşüdüysen, artık kaçınılmazdır kendine dönüşün.
İnsan en çok kendine sığınmalıdır.
Bazen sığınacak bir liman ararsın, tutunacak bir dal ararsın ama kendinin bir liman olduğunu fark etmezsin.
Liman hiçbir yere sığınmaz, denizlere bile...