Cidem Bingül

Cidem Bingül
@Cidembingul
Çok büyük bir şeyin eşiğinde olduğumu hissettim ve kendim olmak, gidişatın tadını çıkarmak ve her şeyin olmasına izin vermekten başka bir şey yapmama gerek olmadığını biliyordum.
Sayfa 171·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer hepimiz birsek, bana olanlar herkese oluyor demektir.
Sayfa 167·Kitabı okudu
Başkalarını iyileştirdiğimizde, kendimizi ve gezegeni de iyileştiriyoruz.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Eğer ben mutluysam evren de mutlu. Kendimi seversem, herkes beni sever. Huzurluysam, bütün yaradılış da huzurlu.
Sayfa 160·Kitabı okudu
Hepimiz biriz, özümüzde sevgiyiz, ihtişamlıyız.
Sayfa 157·Kitabı okudu