H.

H.
@Ciguli97
Hüzünlü değilim mizacım böyle
Birilerinin kalbine iyi gelmeyi öğrenin, yük olma işini herkes yapıyor zaten..
1000Kitap
Reklam
Kendimle, hayatın üstüme geldiği dipsiz bir gecede barıştım..
1000Kitap
Günaydın
Çok kalitesiz bir hayatı çok pahalıya yaşıyoruz..
1000Kitap
Uzak nedir?
Kendinin bile ücrasında yaşayan benim için gidecek yer ne kadar uzak olabilir?
1000Kitap
Bence herkes bir yere aitmiş gibi davranıyor, ama kimse bir yere ait değil.
1000Kitap
Reklam