Sn.clm

Derlermiş ki; “İnsan sevdiği birini kaybettiğinde yüreğinde kırk mum yanarmış. Her geçen gün bir mum sönermiş. Kırkıncı gün ise tek bir mum kalırmış ve o mumun ateşi sonsuza dek yanarmış..”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkesleşmişsin..!
Herkesten tiksinme modum açıldı :)
Psikoloji
Ç..
"Bazen insan elleriyle ördüğü atkıyı sökmeyi bilmeli , Bazen emek sahiden boşa gitmeli"
Düşünce
"Bu gidişat çok kötü gidişat efendim. Benim psikoloji nanay .. " #...