Çilem Ersoy

Çilem Ersoy
@Cilemersoy
^Geleceği olmayan bir dünyada sadece geçmişiz. ^
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzel...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Herkes eksik biraz; ama kimse kimseyi tamamlayacak kadar fedakâr değil..."
Her şeyi iyi yanından görmeyi kim öğretti bize? Acıyı görmeyen insan, umutsuzluğu yaşamayan, iliklerine dek kederin işleyip yaralamadığı bir insan, mutluluktan, umuttan ne anlar? Göğü görmeden, denizi görmeden maviyi anlamaya benzemez mi bu? Şükrü Erbaş
Dünya bir bütün, ben dışındayım Virginia Woolf