"Peki, kitabın sonunda ne olacak?" diye sordu. "Ana karakter, babasını bağışlayacak mı?"
"Çoktan bağışladı, baba. Babasına olan sevgisi yüreğini yumuşatalı çok oldu."
"Hayat her zaman adil değildir. Bazen nefret etmemiz gereken insanlara dünyanın en masum sevgisiyle bağlanabiliriz. Şaka gibi bir zıtlık ama can acıtacak kadar gerçek."
"Eğer ölmezsem, benden sıkılmazsan ya da bu ilişki bir şekilde bizi tüketmezse; şu anımı ve önümde uzayıp giden tüm yıllarımı sana armağan edebilir miyim?"