📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Peki siz kitap okumayan biri olarak bu kitaplarda ne yazdığını bilir misiniz? Yalnızca insanların kötülüğünü hatalarını ve çilelerini yazar sırf gözyaşı ve kan Wondergood! Baksanıza iki parmağımın arasında tutabildiğim şu İncirlik kitapta bile bir Okyanusu kaplayacak kadar insan kanı var bir de bütün kitapları düşünün... Peki kim döktü o zaman bu kadar kanı şeytan mı?
Hayır beyefendi insan! Insan döktü bu kanı! Doğru bu kitapları okuyorum ama tek bir nedenle insanlardan nefret etmeyi onu aşağılamayı öğrenmek için!