Kurabiye... Kurabiye de seviyordu. Ne zaman anaokuluna kurabiye dağıtsalar o kocaman yeşil gözleriyle dibimde bitip benimkinde yemek istiyordu. Başta dağıtılan kurabiyeler tarçınlı olduğu için yemiyordum ama sonradan içinde tarçın olmasa da yememeye başladım sırf o gelsin yanıma da istesin diye.