İyi zamanlarımızda bu zamanın gelip geçici olduğunu bildiğimizde üzüntü duyuyoruz. Ama belkide zamanın değerini bilmenin bir yolu bu olabilir mi? Diğer anlarımızı küçümsediğimizde çöpe attığımız şey zaman değil, hayattır. Tıpkı hayatımda yaşamayı unuttuğum sayısız gün gibi.