Her zaman söylediğim gibi değerli olan çocukları geleceğe hazırlamak değil, şimdiye uyandırmak. Oyun tam da bunu yapıyor. Bu sebeple şimdiyi unutup oyunu işten arta kalan zamanda yapılan şey tanımından uzaklaştırmamız gerekiyor.
En büyük ders hayatı keşfetmektir ve en güzel yolu oyun oynayarak bunu yapmaktır. Ödevi, dersi, ev işlerini, kursları masanın üstüne koyup oyunu Çekmeceye tıkış yakıştıran ebeveynler bunu yaparken farkındalar mı, merak ediyorum.
Çocuk gibi kalabilmek, çocuk gibi düşünebilmek, çocuk gibi yaşayabilmek, gülebilmek, hatta uyuyabilmek aslında hepimizin varmak istediği nokta, yani kâmil insan olma çabamızın serüveni…