Uyandığımda, gözlerimi henüz açmadan ve saate bakmadan önce kurt adam saati olmamasını umdum; bu, üç ile dört
arasina denk gelen en kötü saattir. Bu saatte uyandığımda,
karanlık düşünceler bana tıpkı bir sülük gibi yapışır. Tüm insanlara aynısı olur. Bu saatte kötü hissetmek normaldir. Gece
o saatte çok soguk olur, insan bedeninin en yavas calistigi
anlardır. Tansiyon, metabolizma, vücut ısısı, her sey düşüktür. Gece üçle dört arası ölüme en yakın olduğumuz andır. Bu
saatte bazı insanların ölmesi şaşırtıcı değildir.