anka kuşu

anka kuşu
@Civom
*
👊🏼

Murat

@ruhlaradokunun
·
"Hayatı bir kere olsun kendi için yaşamış olanlar kazanacak. İnsanlar ne der acaba demeden, özgür bir şekilde gülmeyi ve giyinmeyi başarabilenler kazanacak. Kalp kırmanın o ağır yükünü omuzlamamış, yüreği hep pozitif düşünce ile dolu insanlar kazanacak. İyi insanlar kazanacak."
İnsan ve Duygular
Reklam
Anka Kuşu
Sevdiğim, canım kızım, eğer çiçeğinle konuşmaz isen solar demişti Annem. Sen bende annemin ellerisin. Kalbin, bunun altını çizsin. Güzelliğim, sen seversin yaşlı kalpleri, bebek kokusunu, çiçekleri, bir gülüşün ısıttığı kelimeleri, kitap arasında bir yudum sevdayı, omuzunun ve başının arasında bir ruh ile uyumayı. Sen seversin diye topladım o kelimeleri hep. Sen seversin diye içimin camları denize baktı. Ellerim kitap koktu. Öp diye çiçeklendim ben hep. Bahçem benim. Bildiğim en renkli gözlerim. Hiç uzakları düşündün mü? Hiç düşledin mi, bir kıyıda anlatmayı her şeyi? Sahilde sabahlamayı? Gerçekten bakmayı bir gözün tam içine, bir kalbin kapısını ardına dek açmayı? Hiç düşündün mü sözlerinin ayazını, sevmenin ve sevilmenin sıcak hırkasını? Uyurken saçlarını gizlediğim kelimeleri, hiç düşledin mi uzun bir yolu geride bırakıp iyi ki dediğini? Kalbim benim. Adın sıcacık. Yüzün su gibi temiz aklımda. Kalbimin dizlerine uyumuşsun, ne pırıltılı. Nasılda mutlu oluyor seninle konuşurken kelimeler fark ettin mi? Hiç fark ettin mi kirpiklerimi? Adını söylediğini, gözlerini milyar kez öptüğünü, hiç fark ettin mi, seni sevmekle başlıyor her şey, seni sevmekle kımıldıyor gemiler. Kuşların göğü gülüşünün altı. Fark ettin mi hiç? Herkes aşık olur, pek azı aşık kalır. Kalakaldım. Yağmurum benim. Aralıksız ve sırılsıklam, ıslanırım diye onlar gibi kaçmadan, korkmadan üşümekten, durmadan ve çoğalarak sevdim seni . Ömrün sonuna dek saklanacak bir mektup gibi, üstelik defalarca kez hep ilk gibi okunmuş, hep ilk günki gibi kokmuş, ilk kez parmaklarından akmış gibi. İlk günki gibi güzelsin, tazesin, çoksun. Canımın çiçeği. Bir şarkı tut, bir bilet bul, bir şiiri zarfa koy, küçük bir duaya sığış benimle. Adınla yürüdüğümü, dünyanın güzel olduğu ânı, birlikte ağlayabilecek kadar yakın
Bir yola çıktıysan eğer, sana o yolun doğru olmadığını, taşlarla dolu olduğunu, başka yolların daha güzel olabileceğini söyleyen insanlar olacaktır. Bunlar hep olur, o yolun sonunu görmesen de enazından denemiş olacaksın. Onlar bu yola adım dahi atmadı… م
Kadınların “hüzünlü prenses” olmayı bırakıp “bilge kadın” olmaya ihtiyaçları vardır. Okumak, düşünmek, fikirleriyle var olmak, günümüz kadınların temel görevi olmalıdır. م
Kalbiniz ne kadar temiz olursa olsun karşınızdakinin düşüncelerine göre yargılanacaksınız. م
Reklam