Cemile Çetin

İnsan her şeye alışıyor. Bu iyi mi kötü mü halen bilmiyorum ama işe yaradığı kesin.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Bir sıkıntıyı atlatmak dünyanın en güzel hissi şimdilerde bu duygunun tadını çıkarıyorum. Epey yükseğe çıktım son düzlükte kanatlarımı tarıyorum. Kafamın içi masmavi bir gök uçmaya hazırlanıyorum. Bir gün şeklini şemalini unutsam da hayatımın bir döneminde seni çok sevdiğimi hiç unutmayacağımı biliyorum. Fakat benden bu kadar Osman, ben artık istemiyorum.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Alıntı
Birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğum bugünlerde yine kitaplara sığınıyorum.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Alıntı
Okumak yeni bir şeyler öğrenmek her zaman en iyi baş etme yöntemim oldu.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Alıntı
Balkondaki çamaşırlığa mandalla kollarımdan asmışım da orada öyle unutulmuşum gibi…
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam