Ah o tatlı çocukluk çağım!
Hayatımın yirmi beşinci yılında senin özlemini çekip hayıflanmak ve ölürken bir tek senin anınla keyiflenip seni minnetle anmak…
Yalnız yazma işi bile yeter; insanı sakinleştirir,soğukkanlı yapar, eski yazar alışkanlıkları dürter, anılarımla maris hayallerimi bir iş,bir meşgale haline sokar…