Cemile Çetin

Tasmayı kimse sevmez, en baştan ben.Yine de seve seve tutsağı olurdum, gönüllü tutsağı.
Sayfa 46·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölmeye şimdiden razıyım.Ama onsuz yaşamak ölümden, bütün işkencelerden beter!
Sayfa 45·Kitabı okudu
1000Kitap
Ah o tatlı çocukluk çağım! Hayatımın yirmi beşinci yılında senin özlemini çekip hayıflanmak ve ölürken bir tek senin anınla keyiflenip seni minnetle anmak…
Sayfa 13·Kitabı okudu
1000Kitap
Yalnız yazma işi bile yeter; insanı sakinleştirir,soğukkanlı yapar, eski yazar alışkanlıkları dürter, anılarımla maris hayallerimi bir iş,bir meşgale haline sokar…
Sayfa 13·Kitabı okudu
1000Kitap