Canan

Çünkü ben neşeye değil,gözyaşina ve acıya susadım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ya gidecek başka yer, yoksa?..Her insanın,hiç olmazsa gidebileceği bir yeri olması gerekmez mi? Çünkü öyle bir zaman oluyor ki mutlaka bir yere gitmek gerekiyor.
"Bazen hayat bizi öyle kişilerle karşılaştırır ki, hiç tanımadığımız insanlar ilk görüşte dikkatimizi çeker.Kanımız kaynar,bir şeyler mıknatıs gibi bizi onlara çeker.."
Acaba insanlar en çok neden korkarlar?.. Herhalde her şeyden çok yeni bir adım atmaktan, kendi söyleyecekleri yeni bir sözden korksalar gerek...
"Her şey insanın elindedir,insan bu korkaklık yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor..."