mavisurgun

mavisurgun
@Cnyt_dr
Her şeyi zamana bıraktık. Zamanımız var mı? Bilmeden...
Neşet Ertaş'ın da dediği gibi: İnsan değer verdiği şeylere gözüyle bakar, yüreğiyle taşır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Benimle onun arasında kaldıysan, onu seç. Çünkü beni gerçekten sevseydin, beni seçenek yapmazdın." - Ayşe Kulin
Bazen neyi istemişsen burada olmaz, neyi dilemişsen aksi olur, neyi sevdiysen uzağında kalır. Hayatın böyle bir zaman dilimi vardır, ne yaptıysam olmadı, elimi neye attıysam kurudu dediğin bir zaman dilimi, bu da her şey gibi geçip gider, hatırlayacağın bir ân olarak kalır.
Karıştır çayını zaman erisin; Köpük köpük, duman duman erisin! Necip Fazıl Kısakürek
"Canana can olan bilmez canın kıymetini. Canan da bilmez canına can olanın kıymetini."