Her şey zamana bırakılmaz, bazı şeyler için hiç vakit kalmamıştır belki de. Yalnızca elinden geleni yaptığın/çabaladığın şeyleri zamana bırakmanın bir anlamı vardır ve artık başka bir çâren kalmamışsa zamana bırakmak en iyisidir.
Önümüzde ne kadar engeller olursa olsun o yolu sonuna kadar yürümeye azmetmemiz lâzım. Bizim yargılanacağımız şey bu gayrettir, o yolu tamamlamamız ya da tamamlamamamız değildir. Sen toprağa bir tohum atmakla mükellefsin, yeşertecek olan Cenâb-ı Hak'tır..
Kemal Sayar
Uğraştın, gayret ettin, emek verdin ama olmadı, düzelmedi ve değişmedi. Orada takılıp kalmaman gerek. Başka bir yol seçmek, yürüşünü sürdürmek ve özgürleşmek için uğraş verdiğin o şeyden kopman gerek.
Ebrar..