mavisurgun

mavisurgun
@Cnyt_dr
Her şeyi zamana bıraktık. Zamanımız var mı? Bilmeden...
Bir nasihat ; "İhmal edilen her şey ölür. Ertelenen şey erteledikçe daha da uzaklaşır. Söylenmek istenip de söylenmeyen sözler kalpte yük kalır. Yürünmeyen yol birikir. Her şey yerinde ve zamanında güzel."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Güzel şeyler bir anda oluyor sanırsın oysa hepsi çabana bağlıdır, belki ansızın, belki biraz geç, belki tam zamanında gelir, olur ve yaşanır güzel şeyler. Bize düşen çabadan başka bir şey değil.
Dışarıdan durgun görünen ama içten içe kaynayan insan duygularını belli etmeyen değil,duygularını belli etme konusunda sadeleşen ve seçici davranan kimsedir. Kendisini anlayacak birine veya kendisi gibi içerden kaynayan bir insana rastladığında kalbinin bendini yalnızca ona açar. Mavi …
Bazı insanlar sadece aklımıza hitap eder, zihnimizi açar. Bazıları yalnızca kalbimize dokunur, duygularımızı harekete geçirir. Bazıları da var ki hem aklımıza hem kalbimize tesir eder. İnsan kendi ruhunu o kimselerde bulur. Akıl ve kalp birlikteliği, yeryüzünün en nadir olayıdır.
Kendimiz mahrum bırakmışızdır; Kendimizi,kendimizden.. Sezai Karakoç