Bu kitap, “iyi gelen” kitaplardan. Büyümek için, ilerlemek için geride bırakmamız gerekenler içimizi acıtır bazen, bırakamayız. Yapraklarını dökmek istemeyen küçük ağaç mevsimler boyu tutunur yapraklarına… birlikte boy verdiği fidanlar ağaca dönerken bizimki hala küçük ağaçtır, üstelik kurumaya başlamıştır. Sonunda yapraklarını bırakır… işte bu hüzünlü veda ile büyür, büyür…