"Bazı kadınlar erkekler kadar aşağılık değildi. Bazıları ise para için ruhunu bile satabilirdi. Ruhunu satan bir kadın, bir fahişe kadar saygın olamazdı. Onlardan hep kaçtım.."
-su merdiven başında pazarlık yapan kadın bir fahişe mi?
+hayır.
- peki ya o sokağın başında bacaklarını gösteren?
+ hayır o da değil.
- burada hiç fahişe yok mu, baksana su kadınlara nasıl giyinmişler.
+ fahişe nedir bay burton?
- tenini parayla satan aşağılıklardır bay vencanze.
+ hayır bay burton fahişelik bu değildir..
- hah, neymiş peki fahişelik?
+ fahişelik, insanların hayatını bilmeden onları aşağılamak ve yargılamaktır. sokağın sonunda bir berber var bay burton, lütfen aynaya bakınız. Orada var olan en büyük fahişeyi göreceksiniz.."