O "şey" geceleri, sanki beynimin içindeki bir yıldırım gibi dolanıyor. Özgür kalmaya çalışıyor. Akıp eriyor. Okyanusun dalgaları gibi beynime tekrar ve tekrar çarpıyor. Tüm duygularımı eritiyor. Nefret, dostluk, kıskançlık, boşluk, mutsuzluk, acıma, açlık. O hissedebildiğim eski yere dönmek istiyorum. Fakat sadece o bir şeyi değil. Hissedebildiğim her şeyi geri istiyorum. Çünkü artık o şeyler için hiçbir şey hissetmiyorum. Her ne kadar aklımda dün gibi dursalar da... O şeylerin bende oluşturduğu hisleri kaybetmek istemiyorum.