Bu Güzellik,artık hep var ,doğurmaz, ölümsüz,artmaz,eksilmez bir guzelliktir,bir bakıma güzel bir bakıma çirkin ,bugün güzel yarın çirkin,şuna göre güzel ,buna göre çirkin ,bir yerde güzel bir yerde çirkin ,kiminin gözünde güzel ,kiminin gözünde çirkin bir güzellik değildir.Bir güzellik ki bir yüzle ,elle ,ayakla,bedene bağlı hiçbir şeyle göstermeyecek,ne bı söz olacak ne bir bilgi ,bir canlıda ,belli bir varlıkta bulunmayacak ,ne bir canlıda ne yerde ne gökte,hiçbir yerde ,kendi var ,kendinde var ,kendisiyle hep bir örnek.