Bazı insanlar var hiç yormayan,"kahve yerine çay alıyorsun olsun bugünde çay içelim" diyor.
Yolu kaciriyorsun," yarım saat geç gideriz ne olacak" diyor.
İstemiyerek de olsa ufak bir hata yapıyorsun," her hata bir ders niteliğindedir" diyor.
Gideceğimiz yolu kaçırdım diyorsun," e ne olsun farklı manzaralar gördük"diyor.
Böyle insanlara olgun mu ,yapıcı mi ,düzgün insan mı denir bilmiyorum.
Fakat bildiğim şey;efendilik,nezaket ,bambaşka bir şey .