Şafak gelirken dünya nefesini değiştirir. Işık, karanlığı ikna ederek yayılır. Her şey kendi vaktinde olur.
Evrenin ritmi gorunmezdir ama ruh ve beden onu duyar.
Kalp atışın,nefesin,adımların....
Her an yolculuğunun bir karesi tamamlanır ve sen ilerlersin adına "şimdi " dediğimiz yerde .
İçimizdeki saat, gökyüzünün saatine bakarak ayarlanır. Uyum, zorlanarak degil dinlemekle başlar. Dinlemek yön vermek değildir; yönün kendini göstermesine izin vermektir.
Bazı şeyler gelişimin için sana sunulur,ancak sürekli mücadeleyi düşünürsen bilgeliği,dersi ve gelişme fırsatını kacirirsin.En büyük savaş dışarıda değil . Korkuların , aceleci arzuların,kırılgan yanın... İnsanın içindeki gürültü,en sert düşmandan daha yorucudur.
En sadık kadınlar maddi şeyler istemiyor.Ne lüks hediyeler ,ne pahalı sürprizler... O sadece senin ona ayiracagin zamanı ister.ilgini ,merakını, bir çift güzel sözünü , yanında olduğunu hissettiren küçük bir çabanı,günün en yorgun anında gelen "nasılsın" mesajini ...
Aniden söylenen "iyi ki varsin'ı"...