Bilinmeyen

Bilinmeyen
@Counselor1
Reklam
Ne güzel şey hatırlamak seni, Yaşamak sana dair...
Yani nasıl ve nerede olursak olalım Hiç ölünmeyecekmiş gibi yaşanacak...
İçimde ikinci bir insan gibidir seni sevmek saadeti
Yedi tepeli şehrimde bıraktım gonca gülümü. Ne ölümden korkmak ayıp, ne de düşünmek ölümü.
Reklam