Okuduğu kitaplar arasında bu kitapda vardı. Baktım sayfa sayısı az, hemen okuyayım dedim. Sayfalar kısa kısaydı zaten. Resimlerde vardı. İlk başta ciddi bir kitap sandım. Sonra bir espirisi olmadığını anladım. Yani kötülemek gibi bir niyetim yok sonuçta o, bu kitaba zaman ayırmış ve okumuş gerisi hikâye, gerçekten de hikâye. Gerçekleşmesi mümkün olmayan olaylar bütününü olmayan yer ve zamanda anlatıyor. Cidden sen ne anlatıyon dayı? Yani hayel dünyandan birşeyler saçmalamışsın, bizden saçma sapan şeylerden, adam ne yazmış be dememizi beklemiş değerli yazar. Kısacası ben bir cacık anlamadım, çeviriyi mi yanlış yaptınız acaba? Belkide ben yine her zamanki gibi kitaptan falan anlamıyorum.