Hazır havalar soğumuşken Ergo Proxy, Tome 1 izleme zamanı geldi. Bu animeyi havalar sıcakken izlemeye çalışmak benim hatam. Tabi 10. bölümde bırakırsın.
Neyse efendim izlemek isteyen varsa buyursun beraber izleyelim. Aslında okumak mı iyi olurdu bilemedim ama neyse. Çok ağır bir anime kesinlikle.
Birkaç filozof ve mitolojik referans da var. Bu tarz animeleri çok seviyorum. İzlerken beyin yakıyor resmen.
Hazır havalar soğumuşken Ergo Proxy, Tome 1 izleme zamanı geldi. Bu animeyi havalar sıcakken izlemeye çalışmak benim hatam. Tabi 10. bölümde bırakırsın.
Neyse efendim izlemek isteyen varsa buyursun beraber izleyelim. Aslında okumak mı iyi olurdu bilemedim ama neyse. Çok ağır bir anime kesinlikle.
Birkaç filozof ve mitolojik referans da var. Bu tarz animeleri çok seviyorum. İzlerken beyin yakıyor resmen.
Hazır havalar soğumuşken Ergo Proxy, Tome 1 izleme zamanı geldi. Bu animeyi havalar sıcakken izlemeye çalışmak benim hatam. Tabi 10. bölümde bırakırsın.
Neyse efendim izlemek isteyen varsa buyursun beraber izleyelim. Aslında okumak mı iyi olurdu bilemedim ama neyse. Çok ağır bir anime kesinlikle.
Birkaç filozof ve mitolojik referans da var. Bu tarz animeleri çok seviyorum. İzlerken beyin yakıyor resmen.