Dayımı, dedemi kanser eden partiye geçtiği için dinci zannediyorlardıysa şunu bilmeli idiler ki, gençliğinde teravih’e gidiyorum diye evden çıkıp bilardoya kaçan, rahmetli dedemin bu sebeple kafasında isteka kırdığı biriydi. Bundan bahsetmedim onlara, dayım hakkında ne düşündükleri pek de umurumda değildi.
-Bir elimi kız kardeşimin omzuna koyup “biz dinci değiliz” dedim. “Kız kardeşimle ben agnostiğiz!”
-“ne gostiz”
-“ ya kapat kapıyı gir içeri cahil ! Seninle tartıştığım hata!”