Dp

Dp
@Cradles1
Canım çok sıkılıyor konuşalım mı?
@Cradles1·
·
sabitlendi
Sen. Pardon "siz" demeliydim. Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hangisini sevdim? Özdemir Asaf
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aslında hiçbi'şey sandığın gibi değil Canım çok acıyor fazlasıyla yorgunum...
Müzik
Sormuşlar şaire ; "Bu hayattaki en büyük yokluk nedir?" diye. Şair acı bir tebessümle cevaplamış; "Varlığına alıştığın bir insanın yokluğudur." 🥀
"Dünyada Her Şey Kadının Eseridir" - Mustafa Kemal Atatürk
20:18
Birine tipine bakarak değil de, zekasına aşık oluyorsan "sapioseksual" sindir. Me : sapioseksual