Sezen Aksu ne demişti: "Kanayıp, ne kadar tutabilirsin gül uğruna dikeni." Ben ömrüm boyu tutarım seni. Her tarafım kanasa da tutmak istiyorum seni. En güzel acımsın benim.
Sayfa 357 - Derin Uçar, İkinci Adam Yayınları, 1. Baskı, Şubat 2026·Kitabı okudu