Arkadaşlar bu anket kendinizi sorgulamanız içindi. Yoksa kimin ne için sosyal platformları kullandığı beni ilgilendirmiyor.
Sadece birşeye çok vakit harcıyorsanız o şeyin size kattıklarını ve katacaklarını biraz düşünün. Günün birinde bir uçurum kenarına gelip de ufuk çizgilerini izlediğinizde gözlerinizin önüne telefon başındayken çar çür ettiğiniz vakitler gelmesini istemezsiniz.(eğer ki biraz olsun düşündüyseniz teşekkür ederim)