Duygu dediniz,
dizlerim titredi.
Sevgi dediniz,
Aortumun çığlını duydum.
Gözyaşı dediniz
Göz altlarımı sorguladım
Acı deniz,
Aynaya baktım.
Şimdi ben sizlere iki çift laf söyleyecem.
"Kadın olmak zor. Türkiye'de kadın olmak zor. Bir kız çocuğu düşünün. Penceresi kendisine tecavüz eden puştun odasına bakıyor. Oysa o çocuğun tek günahı barbie bebek sevmekti.
Bir kız çocuğu düşünün sırf ailesi şehrin en belalı ailesi diye sesini çıkaramıyor. Sırf kan dökülmesin diye pencereye çıktığında ona sırıtan sübyancıya katlanıyor. Şimdi ben size ADALET NEREDE? diyorum. Şimdi sen ne yapacaksın?"