Merhaba arkadaşlar;
Bir çoğumuz intihar etmek istiyoruz
Biliyorum hayat çok yorucu ama yaşamak için bir sürü nedenimiz var Kabul ediyorum hayat çok acımasız ben çok kere intihar ettim ve çok pişman oldum siz pes etmeyin biz savaşmalıyız lütfen sizden tek ricam yaşamak için nedenler bulun ve YAŞAYIN
👉Bizi bekleyen bir gelecek var
👉kararınızı bekliyorum
A)Yaşamak istiyorum
B) Ölmek istiyorum