Dyg

“Yalnız mısın ?” dedi Yalnızdım . Yıllardır yalnızdım .
Sayfa 238·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk nedir sence ? Ben bilmiyordum ve hiç öğrenemedim.
Sayfa 173·Kitabı okudu
“Bir insan nasıl sevebilir ki ?” diyordu . Bunun bir kuralı var mı ? Kitaplardan öğrenilebilir mi ?
Sayfa 169·Kitabı okudu
Bir insan , yargılanmayı göze almadan kendisi olmayı nasıl başarabilir ki ?
Sayfa 159·Kitabı okudu
Kalabalığın içinde ne kadar yalnızmışız meğer .
Sayfa 140·Kitabı okudu