Dyg

@D_Y_D·
·
sabitlendi
Yalnızlıkların en kötüsü , başkalarının arasında çekilen yalnızlıktır bence .
Sayfa 68·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herhangi bir an ne kadar rastlantısal , ne kadar sıradan olursa olsun belirsizlik içinde yaşam boşluklarıyla dolu .
Sayfa 24·Kitabı okuyor
Hiç olmamış ne varsa o şekillendirir gölge geçmişi . Göze görünmeksizin, yağmurun karstı eritmesi gibi eritir şimdiyi .
Sayfa 22·Kitabı okuyor
Hiç kimse yalnızca bir kez doğmaz . Talihliysen , bir başkasının kolları arasında yeniden beliriverirsin ; talihin yoksa , korkunun uzun kuyruğu kafatasının içine dokunduğunda uyanırsın.
Sayfa 11·Kitabı okuyor