•D

•D
@D_ozogul
Bir gönül mağlup ve mahçup
taşı delemiyor bir çığlık ve apansız bir su oluyorum ipince, kendime sızıyorum dünya yetmiyor bazan, bırakıp gidebilir miyim
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiç kimse bir aşkı Onarmaya kalkmasın Kaybedilmeye değer En güzel anında bitirilmişse eğer
Edebiyat
Yaşantı dedikleri serüven acı Sonunda yitip gideceksin. Ben dipsiz bir denize gömülürken Sen de eriyip tükeneceksin.
Edebiyat
Anı
Değil bu anılacak şey değil Apansız geliyor aklıma
Edebiyat
Geçmiş Yaz
Bir gün, bir uzak hatıra özlersen o yazdan
Edebiyat