yolun sonunu anlatır.Yolun bittiği ve ormanın başladığı,yalanın bittiği ve gerçeğin başladığı,insanlığın bittiği ve insanın başladığı,zamanın bittiği ve ölümsüzlüğün başladığı,sarhoşluğun bittiği ve sarhoşluğun başladığı,umudun bittiği ve gösterinin başladığı yeri anlatır.Ancak o yerin adresini asla vermez.Çünkü bilir ki bu dünyada sadece adres arayanlar kaybolur.Bu yüzden de Bukowski'nin mezar taşında şöyle yazar:"Deneme "Ne bir adres aramayı ne de kendini bulmayı...Sadece git.Durduğun yerde git.Hatta bırak, yolun sonu sana gelsin. "