D

İnsanlara
hakettiği kadar değer vermem gerektiğini yavaş yavaş anladım.Büyümek ,her şeyin artık farkında olmaya başlamak dedikleri
Reklam
"Bukowski
yolun sonunu anlatır.Yolun bittiği ve ormanın başladığı,yalanın bittiği ve gerçeğin başladığı,insanlığın bittiği ve insanın başladığı,zamanın bittiği ve ölümsüzlüğün başladığı,sarhoşluğun bittiği ve sarhoşluğun başladığı,umudun bittiği ve gösterinin başladığı yeri anlatır.Ancak o yerin adresini asla vermez.Çünkü bilir ki bu dünyada sadece adres arayanlar kaybolur.Bu yüzden de Bukowski'nin mezar taşında şöyle yazar:"Deneme "Ne bir adres aramayı ne de kendini bulmayı...Sadece git.Durduğun yerde git.Hatta bırak, yolun sonu sana gelsin. "
Ahmet Kaya-Siz Yanmayın
"Sürgünlere yolladılar sabah 4te yağmurlarla"
Audrey Hepburn
İmkansız deme.O kelimede bile imkan vardır.