Bir depremlik , bir virüslük , bir nükleer savaşlık hayatlarımız var nasıl da duyarsızca yaşıyor ve nasıl da hiç ölmeyecekmiş gibi hesaplar içine giriyoruz . Ne çok gönül yıkıyor , ne çok kul hakkına giriyor , ne çok zulmediyor ve ne çok kibirden kuleler inşa ediyoruz Allah hidayet etsin bize...🤲