Daisy

Hatay'da oturan @erkenhatice ablamız hâlâ göçük altındaymış. Adresi bu arkadaşlar. @mert_erenn' den teyitli bilgidir paylaşalım. Mimar Sinan mahallesi, 726 sokak, Özpınar Yapı F Kırıkhan/Hatay
Deprem
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir depremlik , bir virüslük , bir nükleer savaşlık hayatlarımız var nasıl da duyarsızca yaşıyor ve nasıl da hiç ölmeyecekmiş gibi hesaplar içine giriyoruz . Ne çok gönül yıkıyor , ne çok kul hakkına giriyor , ne çok zulmediyor ve ne çok kibirden kuleler inşa ediyoruz Allah hidayet etsin bize...🤲
1K
Yine çok büyük bir deprem ve onunla beraber gelen büyük acılar rabbim depremde ölen herkese rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah ailelerine sabır versin rabbim ama bı konu var bu kadar deprem yaşıyoruz bu kadar deprem görüyoruz tavrımız niçin hiç değişmiyor deprem oluyor dışarı çık ağla bı iki saat geçtimi eve git bitti unutuyoruz tabi yakını ölenler için bu böyle kolay olmuyo maalesef... Ya bu depremleri daha az hasarlı geçirmek bizim elimizde ne kadar uyarilsakta tedbir alın deselerde bizim umrumuzda olmuyor tavrımız böyle devam ederse her gelen deprem can alarak gitmeye devam edicek rahmet dileyecez ve biz yine hiç bişey olmamış gibi davranmaya devam edicez bu böyle gitmez ... Tekrardan ölenlere rahmet ailelerine sabır diliyorum çok büyük geçmiş olsun...🤲
1K