Daisy

Daisy
@Daisyy21
𝓑𝓮𝓷 𝓼𝓮𝓿𝓰𝓲𝓭𝓮𝓷 𝓲𝓫𝓪𝓻𝓮𝓽𝓲𝓶..
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh,kalbi bağlayamaz mı? Hasret;özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Hırsızlık; para,malmı çalmaktır? Saadet çalmak,hırsızlık olamaz mı? Solması için gülü dalından mı koparmalı? Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı? Öldürmek için silah,hançer mi olmalı? Saçlar bağ,gözler silah,gülüş,kurşun olamaz mı?... 𝓥ı𝓬𝓽𝓸𝓻 𝓗𝓾𝓰𝓸...✨️🪄
Şiir
Reklam
Sevdim, Çok sevdim.. Tanıdım aşkın en saf halini."✨️
1000Kitap
/Çok kasvetli Kocaman bir evde, Toprak yiyen bir kız kardeş, Geleceği sezen bir büyükanne Ve mutlulukla çılgınlık arasında ayrım gözetmeyen,adları bir örnek bir yığın Hısım akraba arasında geçen çocukluk günlerimi sanatsal bir dille ardımda bırakmaktı amacım.." Yüzyıllık Yalnızlık.."
Alıntı
Ben bir sabah Seni kaybettiğim haberiyle uyandım, O günü takvimlerden silebilmek için nelerimi vermezdim.
Duygu ve Düşünce
Yalnızdım/Uyuyamadım... Düğüm Düğüm oldu heceler...
1000Kitap