Sizi gerçekten seven insanlar koşullar ne olursa olsun yanınızda kalmayı beceriyor, bir şekilde size ulaşıyor yani. Bir çaba yoksa ince düşünmeye de gerek yok. Sevildiginiz yer size hissettirir. 💦
"Daha çok anlat " dedim.
"Hoşuna gidiyor mu ? "
"Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum."
"Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz ?"
"Gider gibi yaparız."
"Ya hayallerimde kız ?" O gün daha sonra o da geldi. Elimi ellerinin arasına aldı, alnimdan öptü ve benimle gurur duyduğunu söyledi.
Sol ayağım ve ben yine başarmıştık.